Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Kulcsszó: ügyfél-hitelesítés
A Simple-fiókos fizetés gördülékenyen megy: fizess kényelmesen és biztonságosan, a megszokott módon!
Simple-fiók: mutatjuk miért éri meg elmenteni az adataidat
Milyen bosszantó, amikor online vásárláskor, már a kosarad összeállítása után, hátradőlve kattintanál a fizetés gombra, de a folyamat valamiért elakad – lehet, elírtad a bankkártyaadatokat, vagy az újonnan bevezetett erős ügyfél-hitelesítéshez kapcsolódóan még nem egyeztettél le mindent a bankoddal?
Válaszd a Simple-fiókos fizetési lehetőségét, hiszen így nem kell újra és újra begépelned a bankkártyaadataidat, ráadásul közel tízezer SimplePay fizetési rendszert használó webshopból is gyorsan, szinte bárhol, bármikor rendelhetsz. Simple-fiókba mentett kártyával ugyanis a fizetési folyamat – az esetek többségében – nem változott meg a január elsejével bevezetett erős ügyfél-hitelesítés (SCA) után sem.
Az appban jelszavas bejelentkezésre vagy képernyőfeloldásra van szükség, így fizethetsz biztonságosan és kényelmesen.
Gondoltad volna?
A 18-55 évesek körében végzett kutatásunkból[1] kiderült, hogy a megkérdezettek 46 százalékával előfordult már online vásárláskor, hogy inkább megszakította a folyamatot, mert nem tudta vagy nem akarta kézhez venni bankkártyáját a szükséges adatok begépeléséhez. A mentett bankkártya előnye, hogy a hitelesítést követően egy kattintással ki tudod fizetni a rendelést. A válaszadók csaknem fele nyitott erre a gyors és egyszerű fizetési megoldásra – na és Te?
Ha még nem tetted meg, kártyaadataidat a legközelebbi online vásárlás alkalmával is rögzítheted Simple-fiókodba, amennyiben a SimplePay fizetési megoldással találkozol a webáruházban. A kártyamentésre a Simple alkalmazásban is van lehetőség. Fizetésnél ezentúl nem kell bepötyögnöd újra és újra a számsorokat, így az esetleges elgépelések lehetőségével sem kell többé számolnod.
Ne feledd, nyerhetsz is a vásárlásoddal! Részletek: itt.
Gyorstalpaló: mi is az az erős ügyfél-hitelesítés?
A 2021. január 1-jétől kötelező erős ügyfél-hitelesítés lényege, hogy az internetes bankkártyás fizetés folyamata plusz jóváhagyási lépésekkel egészült ki, hogy ezzel még biztonságosabb legyen. Ha internetes bankkártyás fizetéssel egyenlíted ki a rendelésed összegét, már nem elegendő csak a kártyán szereplő adatokat megadnod, mert igazolnod kell azt is, hogy tényleg Te vagy a kártyabirtokos, és nem az adataiddal próbálnak meg éppen visszaélni. Ahhoz, hogy az azonosítás sikeresen legyen, az aktív közreműködésedre van szükség. Banktól függően például meg kell adnod egy SMS-ben kapott egyedi kódot és mellette egy további jelszót, vagy kódot (pl. TeleKód), amit csak Te ismersz, vagy a mobilbanki alkalmazásodba a szokásos módon belépve kell azonosítanod magad (pl. ujjlenyomattal) és ott jóváhagynod a fizetést.
[1] Forrás: OTP Mobil Kft. kutatása a Pulzus platform segítségével 2019. augusztus